Το σήμα για το ελληνικό πρωινό αναδύθηκε στο Αιγαίο

Χαράς ευαγγέλια!

Η Φρατζέσκα και η αδελφή της Βούλα Χανιώτη, είναι οι δημιουργοί του σήματος για το Ελληνικό Πρωινό του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.

Ελληνικό Πρωινό – Greek Breakfast  (το σήμα)

 

Το H2 Concept – Graphic Designers το δημιουργικό τους γραφείο εδρεύει στη Μύκονο κι άνοιξε τελευταία πανιά και στην Αθήνα. Μπράβο κορίτσια!

Διαβάζουμε σε σχετική ανακοίνωση:

«Έγινε χθες, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία η παρουσίαση της πρωτοβουλίας του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας για την καθιέρωση του «Ελληνικού Πρωινού» στα ξενοδοχεία της χώρας.

Όπως σχολίασε ο Γιώργος Πίττας, μέλος του Δ.Σ. του Ξ.Ε.Ε. και υπεύθυνος του προγράμματος «Ελληνικό Πρωινό»:

Ενα απο τα πιό ευχάριστα σημεία της παρουσίασης του Ελληνικού πρωινού ήταν και η βράβευση του σήματος της Φρατζέσκας και της Βούλας Χανιώτη.

Η Μύκονος για άλλη μιά φορά έδειξε το άλλο προσωπό της!

Τα σύμβολα των αρχαίων θεοτήτων, απογόνων του Διόνυσου, της Σπερμώς και της Ελαΐδας, που μετέτρεπαν το χώμα σε γεννήματα και λάδι μέσα σε έναν σφραγιδόλιθο «σφράγισαν» την ιστορική συνέχεια 30 αιώνων της Ελληνικής γαστρονομίας. Η πρόταση κέρδισε την καρδιά της επιτροπής για την κλασσικότητά και την κομψότητά της…»

Αυτό που πάει να γίνει τώρα και μάλιστα όχι μόνο από το ΞΕΕ και σε όσο βαθμό πετύχει, είναι κάτι που έπρεπε να έχει γίνει από καιρό. Το γεγονός ότι βιώνουμε μια κρίση δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάψει η γη να γυρίζει. Ο καθένας κάνει τις προσαρμογές του. Είναι προφανές ότι οι f&b managers των ξενοδοχείων έχουν κάνει ήδη τις δικές τους και η δημιουργία μιας τάσης μπορεί να δώσει την απαραίτητη ώθηση για κάτι διαφορετικό.

Στην Ισπανία προ 15ετίας απολαύσαμε εξαιρετικό πρωινό που περιλάμβανε και τοπικά προϊόντα και δεν θέλω να πω τίποτα παραπάνω, αλλά όλα τα ξενοδοχεία είχαν φρυγανισμένο ψωμί, ντομάτα ψιλοκομμένη και μεριδάκια …ισπανικό ελαιόλαδο στο μπουφέ. Στην Κωνσταντινούπολη είχαν ελιές Τουρκίας χωρίς και εδώ να επεκταθώ σε λουκούλιες λεπτομέρειες. Πέρσι στη Βιέννη πλην των άλλων μια ποικιλία λουκάνικα σηματοδοτούσε την καλημέρα μας στην αυστριακή πρωτεύουσα. Στο Παρίσι μένουν αξέχαστα τα κρουασάν τουλάχιστον…
Αυτά τα παραδείγματα δεν ρίχνουν βέβαια κανένα προϋπολογισμό έξω, εκείνο που κάνουν όμως σίγουρα και μάλιστα ενισχυμένα με άπειρες άλλες επιλογές παγκοσμίως, που διαφέρουν σε κάθε τόπο, είναι να βάζουν στην βαλίτσα του επισκέπτη μια τουλάχιστον ανάμνηση γεύσης.
Με τις επιλογές του το ΞΕΕ ενεργοποιεί βάζοντας στο παιχνίδι τον τοπικό παράγοντα και την τοπική οικονομία. Παράλληλα αφυπνίζει τον πελάτη-καταναλωτή για να μάθει επιτέλους να ζητά και να επιλέγει το καλύτερο κι όχι το φθηνότερο. Προσδοκώ κι εγώ σε ένα κίνημα που θα αλλάξει νοοτροπίες και θα μας βάλει σε ένα τελείως διαφορετικό περιβάλλον.
Τέλος επειδή πολλά ακούγονται σχετικά με το οικονομικό βάρος, πρέπει να πούμε ότι τα τοπικά προϊόντα δεν είναι δα και τόσο απαγορευτικά στον τόπο τους. Κάποτε πρέπει να μάθουμε ότι ακόμα κι αν είναι φτηνότερο το προσούτο από τη λούζα, εντέλει μας κοστίζει ο κούκος αηδόνι στο ισοζύγιο κι αν αγοράζουμε τυριά από τον τόπο μας τότε και ο τόπος μας στηρίζει, μας διαφημίζει και μας σέβεται.
Προσωπικά θα ήμουν ευχαριστημένος αν με βάση αυτού του τύπου τις πρωτοβουλίες, άλλαζε η λογική στο πρωινό μακάρι και μόνο στα Boutique hotels και τις μικρές οικογενειακές μονάδες. Μακάρι βέβαια να άλλαζε η κρατούσα λογική γενικώς…
Κάτι με κάνει όμως να πιστεύω ότι «πες πες το κοπέλι κάνει και την παπαδιά να θέλει».

Και στης παπαδιάς την οξυδέρκεια, πολύ ελπίζω.

Δ. Ρουσουνέλος

 Links:    http://www.h2concept.gr/

H2 Concept, οι εφαρμογές του σήματος

http://www.facebook.com/pages/H2-Concept-Graphic-Designers

Ξ.Ε.Ε. http://www.greekbreakfast.gr/press

Γράφει ο Γ. Πϊττας: «…Σε καιρούς δύσκολους  θελήσαμε να κάνουμε  υπέρβαση απέναντι στη γκρίνα, στη διαμαρτυρία και τη μεμψιμοιρία επιχειρώντας να απαντήσουμε μ’ ένα έργο, με μια δημιουργία, κάτι που έπρεπε να γίνει εδώ και πολλά χρόνια. Την επανάσταση του προφανούς και του αυτονόητου.

Γιατί δεν μπορεί να μιλάμε συνέχεια για ποιοτικό τουρισμό, για αναβαθμιση του τουριστικού προϊόντος και ταυτόχρονα στην πραγματικότητα να μην αλλάζουμε τίποτα από τις γνωστές συνήθειές μας και πρακτικές μας.

Το “Ελληνικό Πρωινό”, αποσκοπεί στην δημιουργια αληθινών εντυπωσιακών εμπειριών του ξενοδοχειακού πελάτη μέσα από την γνωριμία του με τα τοπικά προϊόντα και την τοπική κουζίνα κάθε προορισμού. Η γνωριμία αυτή θα είναι γευστική, αλλά και γνωσιακή και πολιτιστική και θα συμβάλει στην ανακάλυψη της πολιτιστικής ταυτότητας κάθε τόπου.

Γιατί, το κρίσιμο για μας δεν είναι μόνο τα στατιστικά στοιχεία και οι αριθμοί, που τον τελευταίο καιρό με όρους λογιστικούς κυριαρχούν, αλλά και το πόση Ελλάδα αποκομίζει ο κάθε επισκέπτης μας, που κι αυτό αν θέλετε βοηθά τα νούμερα και τις στατιστικές…»

Αυτό το τελευταίο είναι πιστεύω και το σημαντικότερο που πρέπει να έχουμε κατα νου.

Περισσότερα βλέπε: Ελληνικό πρωινό – Γ. Πίττας

Βούλα & Φρατζέσκα Χανιώτη
Η
2
concept | graphic designers
www.h2concept.gr
Αγίου Ευθυμίου 49,  846 00 Μύκονος
t|f 2289026993
MYKONOS

3 σκέψεις σχετικά με το “Το σήμα για το ελληνικό πρωινό αναδύθηκε στο Αιγαίο

Σχολιάστε