Γοητευτικός κύριος ετών 54, σχεδόν πιλότος, πετάει…,

Μπήκα, έτσι χάριν της γοητείας του σερφαρίσματος στην θάλασσα του net, σε μια από αυτές τις σελίδες επικοινωνίας και συνοικεσίων.

Θα μου πεις τι γύρευα στη Λάρισσα εγώ, ένας Υδραίος… Ωστόσο μην το κάνουμε θέμα. Ένα θέλω να πω, ότι αισθάνομαι την ανάγκη να δηλώσω ότι κανείς από τους παρακάτω «γοητευτικούς» κυρίους δεν είμαι εγώ.

Εξάλλου έχω ακόμα 21 λεπτά ακριβώς για να κλείσω τα 54.

«ΠΡΩΗΝ ΠΙΛΟΤΟΣ Ο.Α.  Γοητευτικός κύριος 54 ετών κάτοικος Αγίας Παρασκευής πολύ ευκατάστατος με ενδιαφέροντα εκδρομές φύση διασκέδαση διάβασμα,τέχνες αναζητά σωστή κύρια«.

«ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ Γοητευτικός αριστοκρατικός κύριος κάτοικος Κηφησιάς, 54 ετών πανεπιστημιακής μόρφωσης ιδιοκτήτης μεγάλου κέντρου αισθητικής, ευγενικός επιθυμεί γνωριμία με εμφανίσημη κυρία«.

«ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Αξίολογος κύριος πανεπιστημιακής μόρφωσης πολύ ευκατάστατος 54 χρονών ελεύθερος με ποιοτικά ενδιαφέροντα ζητά αξιόλογη νέα  με σκοπό το γάμο».

Όταν έκλεισα τα 24 το ‘χω ξαναπει, «ήθελα θάνατο». Μου στοίχισε πολύ που είχα μεγαλώσει τόσο! Έκτοτε κάθε χρόνο η μέρα των γενεθλίων μου είναι μια μέρα εξόχως απολαυστική. Ακριβώς δηλαδή σαν όλες τις άλλες. Θα σηκωθώ το πρωί θα πιω καφέ, θα πάω για ψωμί, θα ξαναπιώ καφέ, θα πάω στη δουλειά, θα γυρίσω κάποτε σπίτι, θα ξαναφύγω, θα πάω για πότισμα, θα μαζέψω τα λουβιά, θα χαϊδέψω λίγο το χώμα για εξοικείωση. Ενδιάμεσα θα βρω μια ευκαιρία να πιω κανένα ούζο και το βράδυ ένα παρηγορητικό φαγάκι κι ένα κρασί προδιαγεγραμμένο να βοηθά τη μνήμη της παρέας στα προσκλητήρια των όμορφων στιγμών που έχουν περάσει κι εκείνων που μέλλει να ‘ρθουν.

9 thoughts on “Γοητευτικός κύριος ετών 54, σχεδόν πιλότος, πετάει…,

  1. Και να ήθελα να ξεχάσω τη γενέθλια μέρα σου δε θα μπορούσα. Ιδιαίτερη ημέρα σήμερα, γιορτάζω τη γέννηση της Παρασκευούς και τι περίεργο, μοιάζει σαν να έχω εγώ γενέθλια:-)

    Χρόνια πολλά Δημήτρη όπως αγαπάς!!!

  2. Παλιά θα πίναμε κάνα κρασί,έτσι για την ημέρα.Σήμερα μ’ έπιασε απελπισία γιατί φοβήθηκα ότι θα έπρεπε να ευχηθώ στο fb.Δόξα τω web υπάρχουν και τα βλογς.
    Πολύχρωμος ρε-και δημιουργικός!

Σχολιάστε

