Αυτό το νησί λίγο λίγο με τρώει και πάω να του μοιάσω…*

Τα ζήλευα πάντα τα ταξίδια των ανθρώπων τ’ ανοιξιάτικα.

Τους βλέπω σαν περνούν από το νησί, τη χαρά που έχουν σαν λίγο αφεθούν ν’ απολαύσουν γύρω όσα συμβαίνουν.

simaia

Η Άνοιξη είναι επιλογή των διαβατάρικων πουλιών να ταξιδεύουν. Και των ανθρώπων των ελεύθερων εργασίας που απαξιούν την πεπατημένη του Αυγούστου.

pleontas-es-dilon-11

Έτσι όποτε μου είναι εύκολο το ελάχιστο που μπορώ, ένα ταξίδι απέναντι, στη Δήλο το γράφω στο φύλλο πορείας κι ας είναι ν’ αφήσω πίσω χίλιες έγνοιες.

pleontas-es-dilon

Φέτος συντροφιά μου η Μάρω, που άκουσε Δήλο και λαχτάρησε η καρδούλα της

kapetanissa-maro

κι ο Παπαδίτσας πάντα συνεπιβάτης στο ίδιο πλοιάριο της γραμμής που άλλοτε το λέγαν «Φρειδερίκη», άλλοτε «Ήρα», Νίκη, Orca, Μαργαρίτα ή Delos Express.

delos-express

«…Αυτό το νησί σου λέω λίγο – λίγο με τρώει και πάω να του μοιάσω

ακόμα και στη συκιά του και στη μινώα του κρήνη

symfonia-se-mov-me-kokkino

και στο νερόφιδό του

και στο πηγάδι

Κι εδώ τ’ άλλο βήμα πάνω απ’ τη δίψα

anthi-tis-petras

πλάι στο φηφιδωτό του κορμί

πωρόλιθος φρενιάζω στις δώδεκα

o-lefkios

πωρόλιθος από μέσα κι απ’ έξω

Εδώ είμαι πανέξυπνος εμπρός στο αγκάθι

korkodilos

έχω μάτι που θα πολεμήσει με το φίδι όλη τη μέρα

agrioloulouda-sti-dilo

έχω χέρι πάμφωτο από το χορτάρι

έχω φωνή που την ακούνε τα αδιόρατα αυτιά

podia

έχω ποδάρια αραχνιασμένα απ’ τα φαράγγια του Άδη

skyvontas-gia-aporixia

έχω ορμόνες άγριες

κι ο ουρανός μου αποροφάει την τρέλα και μου δίνει αιθάλη

piratofaga-dilianopoula-se-ora-epithesis

Και τι δεν έχω

μες στη θαλασσοφάγωτη ζωή μου

marmara-sto-limani-tis-dilou

όταν συντροφεύω τον ίσκιο

απ’ το πρωί εδώ αιώνες

marmarinoi-kiones-sti-dilo

με καρφωμένα στα μάρμαρα χέρια»

*Δ.Π. Παπαδίτσα, «Γραφτό στη Δήλο» από την «Ασώματη»

Σάλπαρα Κυριακή πρωί κι αν ήταν να μην επιστρέψω θα έμενα εκεί…

Την Άνοιξη είναι ωραίο να ταξιδεύεις.

14 thoughts on “Αυτό το νησί λίγο λίγο με τρώει και πάω να του μοιάσω…*

  1. Εγώ σήμερα λέω να πάω μια βόλτα στον Κηφισό, στο ύψος της Νέας Φιλαδέλφειας και να διαβάσω τον Οδυσσέα στο ποτάμι του Σινόπουλου. Τι τα θες; Ο άνθρωπος που ζηλεύει κακιώνει. (για μένα λέω) 🙂

  2. Αυτά τώρα γιατί μας τα πετάτε στα μούτρα χωρίς ίχνος συμπόνιας;!Και δίνουμε και εξατάσεις…

    (Την καλή την ξεναγό όμως την είχα εγώ,εδώ,καπαρωμένη χε,χε!).

  3. Ω, θεέ μου, τι ομορφιά! Μας έκανες να παραμιλάμε…
    Θα ήθελα να ήμουν εκεί…

    (Έχω ξεχάσει να πω για την ωραία τηλεοπτική παρουσία που την πρόλαβα στο τέλος της, αλλά και την καταπληκτική αισθητική που προβάλλει στο προηγούμενο ποστ)

  4. @hdd345f
    Μετά συγχωρήσεως αλλά μιας και τα ταξίδια πρέπει κατ’ ελάχιστον να είναι και εκπαιδευτικά:
    Ο ειρημένος ποταμός δεν είναι που σε κείνο ακριβώς το σημείο αλλάζει όνομα και (τουλάχιστον οι γηγενείς Ανω Πατησιώτες – Νεοφιλαδελφιώτες) καλείται …μετά συγχωρήσεως …Σκατοπόταμος;

    @Margo.
    Μα η ποίηση είναι ιδιαίτερα ταξιδιωτική…

    @Maria V.
    Ω, μα ναι!

    @cook
    Όποιος ψάχνει βρίσκει , λέει ο κανόνας.

    @mpampakis.
    …πονέσατε; Δεν ήταν στις προθέσεις μας.
    Μεσημέρι βράδυ κομπρέσες με κρύο Ασύρτικο.

    @σελιτσάνος.
    Μας πήρατε μας πήρατε την καλύτερή μας, αλλά κι εμείς, τοις κείνης ρήμασι… βαδίζουμε!

    @Δεσποινάριον
    Γαλάζιο κόκκινο πράσινο σε συνεύρεση σε αντίθεση με τις κομματικές συγκεντρώσεις της …Πρωτομαγιάς.

    @fava.
    Να ‘ρθείτε… τέλος!

    @stavroula.
    Ααα (τα παραλέτε αλλά) να το δείτε όλο εδώ:
    http://www.skai.gr/master_avod.php?id=117469

    Και για τ’ άλλο περισσότερα εδώ:
    http://mykonosjournal.blogspot.com/2009/04/when-going-gets-tough-tough-get-going.html

    ..κι ελάτε ντε.. ρηχά είναι!

Σχολιάστε

