Home

Λένε, όσοι δεν ξέρουν, πως ο έρωτας περνά από το στομάχι.

Ο δικός μου έρωτας για την Ολυμπιακή εισήλθε εντός μου σχεδόν με της μάνας μου το γάλα. Είναι στο DNA μου ένα πράμα. Δεν την επέλεξα, με επέλεξε και ζήσαμε καλά όταν άλλοι ζούσαν καλύτερα.

Σήμερα μπορώ να πω ότι αυτός ο έρωτας σκοτώθηκε αργά αντί πινακίου στήθους πουλερικού που έμοιαζε κότα, αντάξια ενός εκθέματος του μουσείου της Madame Tussauds (του πιο ενοχλητικού στην αισθητική μου προορισμού στο Λονδίνο ever!).

Φαγητό να ομολογήσω πως δεν έχει τύχει να περάσει από μπροστά μου ποτέ χωρίς να το αγγίξω. Έστω κι από περιέργεια. Η Ολυμπιακή αεροπορία -ης την μνήμην εντός ολίγου χρόνου με θλίψη θα επιτελούμεν- το πέτυχε κι αυτό. Πέρασε μπρος μου ολόκληρο δισκάκι δείπνου -ώρα 11η νυχτερινή Λονδίνου της 27ης Οκτωβρίου- κι είπα το δικό μου ΟΧΙ μην αγγίζοντας, ούτε το κοτερό, ούτε το κεϊκάκι, μήτε το σαλατικό, ούτε καν το φλυτζανάκι του καφέ! Τέτοιο σπάσιμο επήλθε εντός μου. Ξημέρωνε ήδη στην πατρίδα αισίως μια ακόμα 28η Οκτωβρίου…

φωτογραφία αρχείου: …καμμία σχέση!

Φτάνοντας στο νησί, ώρα 11η πρωινή, περίμενε κοτόσουπα, καυτή, παρηγορητική -ό,τι το καλύτερο για ένα πλούσιο πρωινό δείπνο- …αβγολέμονο! Το ρυζάκι έκλεισε τις τρύπες του jet lag. Ήρθε στα ίσια της η Μάρω με δυο πιάτα, άρπαξε κι ένα μπούτι, στήθος απόλαυσε ο Αντώνης, γλείψαμε οι μεγάλοι τ’ αποδέλοιπα της κότας και γείραμε στου κρεβατιού την πλώρη, μια εγκατάσταση θαρρείς κι εμείς από της Tate Modern τα παραλειπόμενα, ένα σύμπλεγμα τεσσάρων. Πέντε με την Chii

Καληνύχτα!

Σημ.: Η φωτογραφία από το Picadilly Circus  είναι της Λουίζας Κορνάρου.

Οκτ. 28, 2008

10 thoughts on “Olympic airways circus, ένας έρωτας!

  1. και με το ψοφόκρυο που έχει σήμερα εδώ, χιονιά για να ακριβολογώ, ότι πρέπει θα ήταν η κοτοσουπίτσα αυγολέμονο!
    όσο για το φαγητό της Ολυμπιακής δεν μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο, μέσα στα 2 χρόνια που είμαι εδώ και πηγαινοέρχομαι έχει ξεπέσει πάρα πολύ.

  2. Πρέπει να ήταν πολύ άσχημα,γιατί μετά από μερικές μέρες βρετανικής κουζίνας,συνήθως τρως ο,τιδήποτε και σου φαίνεται και νόστιμο!
    (Αλήθεια,αντζούγιες με μαρμελάδα βατόμουρο δοκιμάσατε;).

  3. Ωραία τα περάσατε λοιπόν. Είδα και τις φωτογραφίες στης Λουΐζας και ζήλεψα. Οι σούπες λόγω οισοφαγίτιδας απαγορεύονται δια ροπάλου, όπως και τα πλαστικά φαγητά. Περιμένω γαστριμαργική ανταπόκριση από τα ΛΟνδίνα. Προς το παρόν αφήστε τις ξεπεσμένες πόρνες που προσπαθούν να εγκλωβίσουν το χρόνο με φθηνά καλλυντικά. Πρωινή καλημέρα προ καφέ.

  4. @kopoloso.
    Ε, όχι και να συγκρίνουμε το θεϊκό σου σουτζουκοσαλαμολουκάνικο με τα πλαστικά!
    Άσε δεν απαντώ κι έχει προβλήματα στην πώληση το προϊόν μην μας το πάρει και για μια ρέγγα ο Εμίρης.

    @dora tsirka
    Αν περιμένεις από μένα γαστριμαργική ανταπόκριση από Λονδίνο έπαιξες κι έχασες.
    Παρεμπιπτόντως έχω την αίσθηση πως εθνικό πιάτο της Αγγλίας είναι το σούσι, isn’t it?

    @vloutis.
    Ωραία …πείνα είπατε;

    @μαρια verivaki
    Τώρα αμα σου πω ότι δεν τους αντέχω;

    @σελιτσάνος
    Κράνμπερις με …οτιδήποτε μπορώ να σε διαβεβαιώσω. Άσε που μου λείπει ήδη!

    @μελισσούλα,
    εμένα μ αρέσει και το ψωφόκρυο.

    @Μάτζικα
    Ερίζουν χίλιες και μία σούπες για να με πάρουν αποκλειστικό αλλά δεν ενδίδω.
    Όλες ή καμμία!

  5. όπως θα έχετε διαπιστώσει αποφεύγω κάθε αναφορά στην αλήστου μνήμης ώστε να μην σας οδηγήσω σε συνειρμούς του τυπου ο εμίρης κι ο Κ.Κ.Μοίρης…

    (εμείς στην Litochoro Airlines φάγαμε καλύτερα)

  6. Η Litochoro Airlines είναι εκείνη η παντός καιρού την οποία οικογενειακώς προτιμούμε όταν πρόκειται να πετάξουμε στα Βόρεια. Έτσι για μια στάση ανασυγκρότησης. Είμαι σίγουρος πως όχι απλά φάγατε καλά, αλλά και είπατε και κυρίως ήπιατε.
    Εξάλλου αν είναι κανείς να επαναλάβει ένα Όχι στη ζωή του, καλύτερα εκεί που …βροντά ο Όλυμπος, παρά εκεί που ρέει ήσυχος κι αμέριμνος ο Τάμεσης (που μεταξύ μας, τι να μας πει μπροστά σ’ έναν Ενιπέα!) κι ας αστράφτει ενίοτε γύρω.

Σχολιάστε

