Allstarάκια στον ήλιο…

Παπούτσια λιόκαυτα! Πιάτο αφιερωμένο στην Fava, που το ζήτησε. Φοριέται στα πόδια σαν κόσμημα

allstarakia-ston-ilio.jpg

Και μια ανφάς (γιατί αν δε φας!) έτσι όπως μπαίνει με μακροβούτι το καλοκαίρι μέσα μας κι όλα μας είναι σε κατάσταση πολύμηνης μάχης με την υγρασία.

allstarakia-ston-ilio-x-5.jpg

Δεν είναι μόνο αυτά αφού είμαι επίσημος χορηγός στα allstarάκια, αλλά δεν έλαβα ακόμα -ξέρετε- το τσεκ από την εταιρία κι είπα να μην το παρακάνω!

Εσχάτως βέβαια συνέβη και το κορυφαίο(!) που έχει αναβαθμίσει τα πόδια του γράφοντος. Ορίστηκα από τον 15χρονο σαν επίσημος διεκπεραιωτής της μεταβατικής κατάστασης από τη φάση «αγοράζω allstarάκια», στη φάση «τα φοράω στα αγριεμένα εφηβικά μου πόδια».

Μόλις παρέλαβα δύο ζεύγη ολόφρεσκα κι ανέλαβα να τα παλαιώσω. Σου λέει άμα αυτός ξέρει από καλά παλαιωμένο κρασί, πόσο μπορεί ν’ απέχει από το να παλαιώνει σωστά ένα ζευγάρι allstarάκια! Περασμένα ένα εικοσαήμερο από τα δρύινα πόδια μου (Μπαμπάκη ακούς!) υπολογίζει πως θα τα ‘χει σένια για την Ανάσταση!

Αγαπητή Fava τα δικά μου παπουτσάκια σ’ ευχαριστούν που τα ‘βγαλες στον ήλιο της blogοσφαιρας!

Πες μας τώρα, αν ξέρεις, γιατί σάστισα:

-Υπάρχει σημειολογία στη χρήση από ορισμένους της ορθογραφίας «παπουτσωμένος μπλόγκερ» και από άλλους «παπουτσομένος μπλόγκερ»; Μέχρι να διευκρινιστεί κι επειδή με μπέρδεψαν οι προσκεκλημένοι σου, παραμένω ξυπόλυτος…

-Εννοείται ότι περιμένω και όλα τα πρακτικά της απόφασης να φύγει το κρεμμύδι από τον τίτλο του blog σου!

Καλημέρα!

16 thoughts on “Allstarάκια στον ήλιο…

  1. Εγω , που δεν ειμαι βλογερ , μπορω να σας στειλω τα παπουτσια μου με courrier?(Μονο που-οπως λενε και οι οδηγιες στα γκαζακια-η διαδικασια να γινεται σε ανοιχτο χωρο).

  2. Χαχα, μ’ αρεσαν πολυ!
    (αυτο με το τσω/τσο και μενα με εχει μπερδεψει, αλλα εγκυρες πηγες λένε οτι ειναι ΤΣΩ!)
    για τα υπολοιπα αναμεινεται παρακαλω, πωπω ανυπομονος που εισαι, ουφ!
    Φιλακια!

  3. Δεν τα τραβάτε (με κι ας κλαίω) μόνο οι γονείς εφήβων… Και οι γονείς τρίχρονων+ μπορώ να διαβεβαιώσω… Από χθες έχω τα ίδια σταράκια με την κόρη μου (οποία περηφάνεια και για τις δύο).

  4. Αυτα τα σταρακια σας με το κομματι πανε η με το κιλο; Πολυ τα ζηλευω γιατι εκει που καθονται, εχουν ωραιοτερη θεα, απ’ οτι εχω εγω απο το παραθυρο του γραφειου μου. Καλο Σαββατοκυριακο αγαπητε.

  5. α….ωστε είναι πολύ αυτοί που προτιμουν παλαιωμενα(πως λεμε ξεχαρβαλωμενα) allσταρακια…γιατι είναι το αγαπημερνο παπούτσι της 15χρονης κορούλας μου σε όλες τις επίσημες στιγμες της :)…κριμα μονο που εμεις δε φοραμε το ιδιο νουμερο…(φορά μεγαλυτερο..)

  6. @fevis.
    Τι έτσι; Μόνο με προγαμιαίο συμβόλαιο πλέον.
    Τα δικά μου έχουν προίκα ένα μικρό σπιτάκι στο (Καλο)λιβάδι, του 15χρονου στον ΆιΒασίλη… διαλέγεις και παίρνεις.
    Αλλά για πες, τα δικά σου έχουν κάτι ή τσάμπα καίει η λάμπα;

    @Αστεροειδής.
    Μια χαρά τραβάμε και λίγα πληρώνουμε.
    Μας αξίζουν τα καλύτερα εφηβάκια παρεμπιπτόντως!

    @Elie.
    Να τη χαίρεσαι!

    @fava
    Ε, ναι κι εγώ προς τα κει κλίνω. Εξάλλου το παπούτσωμα ένα ωμέγα όσο νάναι το θέλει! Δεν το θέλει;
    Take your time μην πνιγείς για ένα κρεμμύδι.

    @Δέσποινα.
    35 χρόνια χορηγός. Στη χονδρική τα παίρνουμε.
    Των συγκεκριμένων η θέα -για να σε προσανατολίσω κάπως- στην απόλυτη ευθεία σκάει περνόνταε ξυστά από την Καλαφακιώνα, κάπου ανάμεσα Δονούσα κι Ηρακλειά.
    Α, ναι για την θέα τους δεν έχουν παράπονο…

    @cook.
    Όχι και «κορούλα» η 15χρονη, κοτζαμάν γυναίκα 🙂
    Για τα άλλα άσε ξέρω… ξέρω …και για το νούμερο μη νομίζεις πέρσι μ’ έφτασε αλλά όπου να ‘ναι μ’ αφήνει! Αυτοί που ένας φίλος μου ονομάζει παιδιά της γεννιάς της «milupa» δεν υποφέρονται, από τα 15 τους σκύβουν να μπουν την πόρτα!

  7. ε…εμεις οι μανούλες…κορούλα θα ειναι και στα εξήντα της…κατα πως έκανε η γιαγια στη μαμα μου 🙂
    …κι ετσι ακριβώς ειναι όπως τα λεει ο φίλος σου…τα 15 δεν τα εκλεισε ακόμη και κοντευει το 1.80…

  8. @cook.
    Καλά θα συμφωνίσω απολύτως. Είναι γνωστό ότι εσείς οι μανούλες χαλάτε κορούλες.
    Ενώ εμείς οι πατεράδες τις κάνουμε (να αισθάνονται) πριγκήπισσες.

    @Σκύλος της Βάλια Κάλντα.
    Σκύλε, αυτά είναι τα δικά μου!
    Τα δικά του δεν έχουν φωτογένεια.
    Αλλά από τη Φάβα έτσι κι αλλιώς ζητήθηκαν δικά μας παπούτσια για να παίξει γραφιστικά.

Σχολιάστε

