Ύπαγε οπίσω μου!

Κομμένα τα χαμόγελα. Δεν τσιμπάω καλή μου, και κυρίως δεν νηστεύω. Αν σ’ αυτό στηρίζεις τις ελπίδες σου να το επαναλάβω: 

Δεν νηστεύω!  Ακούς;

peskandritsa-wwwkarvounawordpresscom.jpg

«…Όταν πιστεύω θάλασσα μονάχα και βυθό

και προσκυνάω για κόνισμα έναν παλιό αστρολάβο

πες μου, στην άγια πίστη σου, πώς να προσευχηθώ;

σε ποιον να ξομολογηθώ και πού να μεταλάβω;…»

(Νίκου Καββαδία, Τραβέρσο, Κοσμά του Ινδικοπλεύστη)

Αλλά τι πρόβλημα το ‘χεις εσύ; Από της θάλασσας τον παγωμένο σκοτεινό βυθό στη ζεστή άβυσσο της κόλασης …στην κοιλιά μου.

Σάμπως την τελευταία να την έχεις σε προτίμηση, λέω!

6 thoughts on “Ύπαγε οπίσω μου!

  1. Ερμη Λ.Κ.!!!Τωρα τη βρισκει και με σκοτεινα πλασματα !
    Τα βαζεις με την πεσκανδιτσα;Δεν τα βαζεις!
    Το μονο που σε συμβουλευω ειναι να πας στο δωματιο , να σωρωσεις ολα τα ρουχα , να ριξεις απο πανω μπολικη παχυρρευστη χλωρινη!

Σχολιάστε

