Ανοίξτε τις κάνουλες

Εγώ δεν έχω καμιά αμφιβολία. Αυτό που βλέπω εδώ είναι αληθινό. 

Γι αυτό και το αφιερώνω στον Γιώργο από το Περγί, στον Ζέπο από Βορνά, στον παραλίγο συνταξιδευτή μου Prospero, στον Gianni που επιμένει να ρωτά πως πέρασα στη χώρα του Ξινόμαυρου, στον Δημήτρη από τα Σπάτα, στον οινικό Μπαμπάκη, στον Κώστα που αγαπά τη Σαντορίνη και το κρασί, στην Τοπική του Λιτόχωρου και σ’ όλους τους «δικτυωμένους» ρέκτες…

Με ούτε 10 ευρώ και δικαίωμα επιλογής στο χρώμα της κάνουλας, μπορώ να περιμένω.  Η προβλεπόμενη ημερομηνία διάθεσης εξάλλου δεν είναι και τόσο μακριά: 2239 μ.Χ.!

Εγώ δεν πήρα απλά μια κάνουλα. Εκβίασα λίγο παραπάνω και πήρα την αντιπροσωπεία, λέμε! 

Ζητούνται οινόφιλοι αντιπρόσωποι για όλη την Ελλάδα.

Μιλάμε για χοντρά λεφτά. Σπεύσατε!

12 thoughts on “Ανοίξτε τις κάνουλες

  1. Αν και δεν κατάλαβα …χριστό από τα λεγάμενα της χαριτωμένης.. λεγάμενης, έχω να δηλώσω απογοητευμένος! Αν έλθει και προς τα δώ η κάνουλα …τόσο σκάψιμο φέτος θα πάει χαμένο!
    Τουλάχιστο να διατίθεται με την κυρία.. πακέτο;

  2. @καπτα-Ζέπο,
    χάσαμε το ταξίδι αλλά …πενία τέχνας (κατ)εργάζεται… και που να δεις τι τρόπο ανακάλυψα για να σκάψω το αμπέλι ύστερα από δέκα μέρες που πέρασα σπίτι καλωδ-ιωμένος κατεβάζοντας εναλάξ ντεπόν πονστάν και άλλα μεζεδάκια!

    @fevis.
    για σένα θα φροντίσω όχι απλά μόνο να βγάζει σοκολάτα αλλά και να ναι σοκολατένιο κι όσο δαγκώνεις θα ξαναβγάζει καινούργιο σαν όπως φυτρώνουν του χταποδιού τα πόδια που χάνει στη μάχη με τον αστακό ή τη σμέρνα!
    Μα καλά βρε αχόρταγη, δεν σου φερε σοκολάτα από την Κούβα ο Μάνος; Μόνο πούρα;
    τσ τσ τσ…

  3. Δλδ, τα πολυμηχανήματα θα έχουν πια φαξ, εκτυπωτή, σκάνερ και τιρμπουσόν;

    Και ανταγωνιστής της Hewlett-Packard θα είναι η Riedel;

    Και αντί για πάγιο ΟΤΕ θα έχουμε πάγιο Μπουτάρη;

    Για πες: τι bandwith χρειάζεται; Είναι το ίδιο για κάθε ποικιλία σταφυλιού;

  4. Το σχόλιο του Μπαμπάκη έγγραψε!
    Να σου πω… Να μπω στο ψυγείο;
    Μπα άσε… μου αρέσει να ανοίγω τον φελλό!
    Με κάνουλα δεν λέει…

  5. Καλα λεει ο Ρουσσοπουλος οτι πρεπει να μπει μια ταξη στα μπλογς.Αλλιως ποιος ξερει τι αλλη μ…..κια θα δουμε.

    (Εξ αλλου η usb-κανουλα με ουϊσκι , που κυκλοφορησε πριν τρια χρονια απετυχε παταγωδως).

  6. το notebook μου κλείνει οσονούπω τέσσερα χρόνια ζωής, σύμφωνα με τον κατασκευαστή του θα βρίσκεται στο ιδανικό σημείο ωρίμανσης μετά από τρία χρόνια, εμένα μια χαρά μου ακούγεται η ιδέα , απλά δεν μου άρεσε η κάνουλα γιατί δεν σετάρει με το χρώμα του lenovo

    θα πάρω..

  7. @mpampakis.
    Είπαμε καταργείται το τιρμπουσόν.
    Πίνουμε κατ’ ευθείαν από το βαρ-eλι!

    @gianni.
    Δεν σε σώζει το ψυγείο. Μετά το προγαμιαίο συμβόλαιο συζητιέται και το αναχωρητήριο συμβόλαιο. Υπογράφεις σήμερα και πεθαίνεις όποτε θες.
    Εντάξει θα χρειαστεί να πληρώσεις και κάτι…
    Ένα ψηφάκι στον Τσίπρα νομίζω ή κάτι τέτοιο (ψάξτο πάντως …λέει και δεν μου φαίνεται δα και τόσο ακριβό!)

    @σελιτσάνος.
    Τι λες βρε παιδί μου μας προλάβανε οι σκωτζέζοι;
    τσ τσ τσ τσιγκούνικες δουλειές φαντάζομαι. Να προσέξεις πάντως η κάνουλα να ναι ανοξείδωτη.

    @κκμ.
    Σύντροφε, τί είναι αυτά που ακούω; Αντί να ωριμάζουμε το κρασί μπορούμε να ωριμάζουμε το λαπτοπ και να πίνουμε γιοματάρι πρώτης;
    Ο Αλέξης το ξέρει;

Σχολιάστε

