στόλισε δέντρο ο γείτονας

Τετραήμερο αγάπης!

Το πάστρεψα…

Το ‘σκαψα…

Το ξελάκκισα…

Το κόπρισα…

Έτσι δεν θα δώσω δικαίωμα στον φίλο μου τον Θανάση να με κατά-κεραυνώσει με την παροιμία του:

«-Έκαμες κρασί αμπέλι;

-Μου ‘βαλες κοπριά τεμπέλη;»

xristougeniatiko-dentro.jpg

Α, ο γείτονας στόλισε δέντρο! Να ‘ναι καλά! 

Χρόνια πολλά σε όλες και όλους και του χρόνου όλα πλιότερα …τα καλά!

Και πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις τα πήρα στο κρανίο κι άλλο δεν έχω παρά να προσθέσω εν είδει update και εικονογραφημένα τα δικά μου κάλαντα. Μόνο που θα χρειαστεί ένα κλικ στις εικόνες:

Α.  …του πνεύματος των Χριστουγέννων απόντος!

Β. …υπάρχουνε πελάτες υπάρχει αγορά!

image_large.jpg

9 thoughts on “στόλισε δέντρο ο γείτονας

  1. Καλά Χριστούγεννα και σε σας!!! Καλή Χρονιά δεν σας εύχομαι ακόμα γιατί ελπίζω μέχρι να αλλάξει ο χρόνος να έχουμε ειδωθεί και να ανταλλάξουμε ευχές από κοντά… Να χαίρεστε τους αγαπημένους σας, το νησάκι και τον opinel σας…. Φιλιά πολλά….

  2. @N.Ago,
    ευχαριστώ,
    Χρόνια Πολλά!

    @Με το φεγγάρι αγγαλιά.
    Το ζωγράφισες όμορφα!
    Η δικιά μου Χριστουγεννιάτικη σκέψη είναι (όπως βλέπεις) στα πιο σκληρά προσγειωμένη!
    Καλά να περνάτε!
    Χρόνια Πολλά.

  3. Έχει μια όμορφη ερημία το νησί τα τελευταία χρόνια, για όποιον την αντέχει.
    Εγώ δεν…
    Γι αυτό και μόλις σήμανε Χριστούγεννα και ξημέρωσε η επομένη πήρα το πρώτο ποστάλι κι έφυγα.
    Να την ακούτε την μητέρα, οι πληροφορίες της δεν λαθεύουν.
    Καλοχρονιά να ‘χουμε!

Σχολιάστε

